V detailech kolekce "IKSIKS" Zdeňky Imreczeové, kterou představila na Mercedes-Benz Prague Fashion Week pro sezónu jaro/léto SS19, se graficky znázorňuje písmeno X a jeho typografický patern.
Kolekce Sorel nabízí velký výběr městských bot, jejichž společným rysem je funkčnost, módní styl, nepromokavé materiály a kvalitní zpracování.
Česká klenotnická značka ALOve představuje novou kolekci Glamour.
 
 
Pro podzimní a zimní sezónu se tak můžete těšit na impozantně silný, avšak přesto ženský styl, který vás neokouzlí jen výraznými barvami, ale i kvalitními materiály.
Kolekce podzim-zima 2018 značky IMRECZEOVA, která byla představena na MBPFW, odráží inspirace z dalekého severu.
Karen Millen se v letošním roce dívá na kolekci workwear z nového úhlu pohledu, který vyjadřuje ženskost, moderní siluety a promyšlené zpracování.
Dámská kolekce je plná ženské elegance a hravosti, která rozvíjí nové trendy, inspirované historickými archivy Salvatore Ferragamo.
Mezinárodní dvojice talentovaných designérek Alicia Declerck z Belgie a Zhanna Belskaya z ČR představily kolekci jaro-léto 2018.
Nové menu v Buddha Bar restauraci v Praze nabízí netradiční kombinace a ojedinělý způsob servírování pokrmů.
Výstava na téma Vášeň v The Chemistry Gallery představí 48 děl současných umělců vytvořených speciálně pro tuto příležitost.



Kouzelná moc médií je tak trochu tématem, které zpracoval návrhář Jeremy Scott v nové sběratelské edici pro Longchamp. Spojení sloganu "as seen on TV" - viděna v televizi, společně s portrétem jedinečné ikony glamouru 50. let, apeluje na jasné kódy pop-artu, tolik blízké tomuto umělci. Tato kabela je posledním přírůstkem do kolekcí, které vytvořil Jeremy Scott pro Longchamp.

Limitovaná edice As seen on TV, Jeremy Scott pro LONGCHAMP
Limitovaná edice As seen on TV, Jeremy Scott pro LONGCHAMP


Tento hravý, sběratelský, pop-artový kousek je již nyní k dostání v butiku Colette v Paříži a od srpna také v Praze v exkluzivním butiku Longchamp, Pařížská 125/16, Praha 1.


Francouzský luxusní dům Longchamp byl založen v Paříži v roce 1948 panem Jean Cassegrain a značka je stále vedena a vlastněna rodinou Cassegrain. Longchamp kabelky, zavazadla a doplňky mají skvělou reputaci po celém světě, a to díky svému jedinečnému řemeslnému zpracování a kvalitě, která se nyní rozšiřuje také do kolekcí obuvi a módních ready-to-wear kolekcí. Longchamp je mezinárodní značka, která si udržuje dynamiku a energii již po mnohá desetiletí. Longchamp ztělesňuje francouzskou eleganci, svěží a inspirující kreativitu, stejně tak se stal součástí každodenního luxusu a života žen a mužů na celém světě. Osvěžující reklamní kampaně a vzrušující spolupráce s umělci podtrhují moderní a někdy hravý duch značky Longchamp, která vlastní více než 300 exkluzivních butiků po celém světě.
 
Tagy: Longchamp




Výlet do jiné galaxie
Staňte se na pár hodin designérkou a sestavte si vlastníma rukama koženou kabelku
Radost darovat
Dokonalý doplněk každého outfitu
Všechny barvy zimy
Ručně malované Sicily Bag v Praze
Celoroční nezbytnosti
Nostalgické vzpomínky
Furla: made in Italy
Do letního města
Ferragamo představuje Studio Bag
Dokonalé doplňky
Rebelující multibags
Čas malých kabelek
Do města na celý den
Elegance a hravost detailů

Starší články v archivu najdete zde





© Nexus Multimedia, s.r.o. I Všechna práva vyhrazena I 2010 – 2012
Webdesign, logotyp a správa bez písemného povolení redakce je další publikování webu zakázána.