Kolekce šperků DYRBERG/KERN pro podzim a zimu 2017
Značka Sorel představuje kolekci pro podzim/zimu 2017, kterou letos doplnila nově i kolekce velice stylových "holínek" do města i do přírody.
Vítěz VAN GRAAF Junior Talent 2017 se představil na Mercedes-Benz Prague Fashion Week.
 
 
Hudba, prolínající se dekádami a žánry, byla vždy klíčem k identitě Levi´s.
Společnost PUMA pokračuje s posouváním hranic sportovního designu.
Dámské i pánské modely klasických tvarů v inovovaném stylu. Značka COS představila modely pro podzimní sezónu 2017.
Značka X Jewellery přichází každou sezónu s novými odstíny a návrhy ozdobných dílů.
Od 11. srpna do 12. listopadu 2017 můžete v Museu Kampa v Praze navštívit unikátní výstavu legendárního návrháře obuvi Manola Blahnika nazvanou The Art of Shoes.
Výrazná kolekce podzim-zima zachycuje podstatu sebevědomé ženy, která prožívá život s energií, drzostí a vášní.
Tiffany & co. oslavuje osobitý styl v nové kampani pro podzim 2017.



Minulý týden se konala v budově Opera v Salvátorské ulici výjimečná charitativní akce na podporu projektu organizace Pink Crocodile School. Pink Crocodile School, která se stará o děti s velmi těžkým kombinovaným postižením má totiž novou celonárodní kampaň pod názvem #Nakrmkrokodyla.

Pink Crocodile School
Pink Crocodile School


Tato kampaň si dává za cíl zlepšit kvalitu života této cílové skupiny dětí a jejich rodin a zároveň vybudovat pro ně nové zařízení školy a školky, ale také části dětského hospicu pro děti se závažnými diagnózami. Mottem kampaně je i to, že pomáhat může každý, nejen finančně, ale i svým časem nebo svými schopnostmi.

Charitativní akce v Operu byla pořádána pro ty, kdo už Pink Crocodile School pomáhají nebo pomohli. V rámci děkovné party pro více než 100 účastníků byl i launch kampaně a spotu #Nakrmkrokodyla, ve kterém vystupují v roli ambasadorů zpěvák Milan Peroutka a herečka a tanečnice Amelie Pokorná. Celou akci moderovala Iva Bendová z Českého rozhlasu 2 a vystoupili na ní kromě Milana Peroutky a Amelie Pokorné například zpěvačka Ester Lubadika nebo Charlie One & Jan 2 z Ohm Square. Ti všichni bez nároku na honorář.

Charitativní akce na podporu projektu Pink Crocodile School, kampaň Nakrm krokodýla
Charitativní akce na podporu projektu Pink Crocodile School, kampaň Nakrm krokodýla


V rámci večera si mohli účastníci vyzkoušet i v koutku virtuální reality firmy V R Musashi, jak bude nové centrum vypadat. Zakladatelka a ředitelka Pink Crocodile School Dagmar Herrmannová celý projekt a kampaň oficiálně uvedla a všem poděkovala za obrovskou podporu.

Více o projektu se můžete dočíst na www.pink-crocodile.org.

Charitativní akce na podporu projektu Pink Crocodile School, kampaň Nakrm krokodýla
Charitativní akce na podporu projektu Pink Crocodile School, kampaň Nakrm krokodýla

Charitativní akce na podporu projektu Pink Crocodile School, kampaň Nakrm krokodýla
Charitativní akce na podporu projektu Pink Crocodile School, kampaň Nakrm krokodýla
 



Fenty University
#Nakrmkrokodyla
Najít tu pravou
Motivace k co nejlepším výkonům
Polynéský nápoj ve šperku
Výstava zahájena
PUMA & Cara Delevingne
Přátelství navždy
Objevujte s Odivi
Manolo Blahnik a Preciosa představili unikátní pár bot pro Prahu
Již za pár dní propukne barevné šílenství
Bez pigmentových skvrn
Léto s nohama v puntících
Jarní akce v ateliéru značky IMRECZEOVA
Manolo Blahnik v Praze
Co nesmí chybět ve vašem festivalovém šatníku

Starší články v archivu najdete zde





© Nexus Multimedia, s.r.o. I Všechna práva vyhrazena I 2010 – 2012
Webdesign, logotyp a správa bez písemného povolení redakce je další publikování webu zakázána.