V detailech kolekce "IKSIKS" Zdeňky Imreczeové, kterou představila na Mercedes-Benz Prague Fashion Week pro sezónu jaro/léto SS19, se graficky znázorňuje písmeno X a jeho typografický patern.
Kolekce Sorel nabízí velký výběr městských bot, jejichž společným rysem je funkčnost, módní styl, nepromokavé materiály a kvalitní zpracování.
Česká klenotnická značka ALOve představuje novou kolekci Glamour.
 
 
Pro podzimní a zimní sezónu se tak můžete těšit na impozantně silný, avšak přesto ženský styl, který vás neokouzlí jen výraznými barvami, ale i kvalitními materiály.
Kolekce podzim-zima 2018 značky IMRECZEOVA, která byla představena na MBPFW, odráží inspirace z dalekého severu.
Karen Millen se v letošním roce dívá na kolekci workwear z nového úhlu pohledu, který vyjadřuje ženskost, moderní siluety a promyšlené zpracování.
Dámská kolekce je plná ženské elegance a hravosti, která rozvíjí nové trendy, inspirované historickými archivy Salvatore Ferragamo.
Mezinárodní dvojice talentovaných designérek Alicia Declerck z Belgie a Zhanna Belskaya z ČR představily kolekci jaro-léto 2018.
Nové menu v Buddha Bar restauraci v Praze nabízí netradiční kombinace a ojedinělý způsob servírování pokrmů.
Výstava na téma Vášeň v The Chemistry Gallery představí 48 děl současných umělců vytvořených speciálně pro tuto příležitost.



Německý streetwear gigant adidas se spojil s japonskou značkou mastermind WORLD, a vznikla tak limitovaná kolekce, která potěší všechny milovníky minimalismu ovlivněného streetwear estetikou Japonska. Celá kolaborace se nese v černé a v modré barvě - přesně tak, jak je pro mastermind příznačné - nechybí ani již ikonická lebka s překříženými kostmi.

adidas x mastermind ve Footshopu, foto: Daniel Chomistek
adidas x mastermind ve Footshopu, foto: Daniel Chomistek


Ve světě je mastremind WORLD společně se svou mateřskou značkou mastermind JAPAN známá hlavně díky streetwear komunitě, nebo přehlídkám na pařížském fashion weeku. V našem regionu značku představuje Footshop, kde je celá kolekce exkluzivně k dostání.

Limitovaná kolekce adidas x mastermind, Footshop

adidas x mastermind, Footshop
adidas x mastermind, Footshop



Značka mastermind, která vznikla v roce 1997, slaví letos 20. výročí založení. Po sklizení úspěchu v domovském Japonsku se majitel firmy a návrhář Masaaki Homma rozhodl zamířit na zahraniční trhy. Masaaki původně pracoval pro značku jiného známého asijského návrháře Yohji Yamamota. Dnes je jeho koncept minimalistického oblečení v tmavých barvách, které nepodléhá sezonám, známý po celém světě. Kvalita materiálů a provedení řadí Mastermind JAPAN do vyšší kategorie kvalitního designérského oblečení, čemuž odpovídají i prodejní ceny. Díky kolaboraci s adidas se však kousky z kolekce stávají dostupnějšími pro širší spektrum milovníků kvalitního oblečení.

adidas x mastermind ve Footshopu, foto: Daniel Chomistek
adidas x mastermind ve Footshopu, foto: Daniel Chomistek
 
Tagy: adidas | Footshop

Tagy kolekce: extravagance | podzim-zima 2017


M&S spustil e-shop pro české zákazníky
Flakon jako drahokam
Celoroční nezbytnosti
Hvězda podzimu - stylový trenčkot do nepohody
Karl Lagerfeld X Puma
V detailech kolekce "IKSIKS"
Do kanceláře s britským stylem
Vizionářský návrhář Karim Rashid v Praze
Nostalgické vzpomínky
Papírové květy
Elegantní městská obuv
Váš styl je vaším podpisem
ALOve Glamour
Zářivé vodopády
V body budete sbírat body
Nesmrtelné gurmánské téma - burgery

Starší články v archivu najdete zde





© Nexus Multimedia, s.r.o. I Všechna práva vyhrazena I 2010 – 2012
Webdesign, logotyp a správa bez písemného povolení redakce je další publikování webu zakázána.