Kolekce podzim-zima 2018 značky IMRECZEOVA, která byla představena na MBPFW, odráží inspirace z dalekého severu.
Karen Millen se v letošním roce dívá na kolekci workwear z nového úhlu pohledu, který vyjadřuje ženskost, moderní siluety a promyšlené zpracování.
Dámská kolekce je plná ženské elegance a hravosti, která rozvíjí nové trendy, inspirované historickými archivy Salvatore Ferragamo.
 
 
Mezinárodní dvojice talentovaných designérek Alicia Declerck z Belgie a Zhanna Belskaya z ČR představily kolekci jaro-léto 2018.
Nové menu v Buddha Bar restauraci v Praze nabízí netradiční kombinace a ojedinělý způsob servírování pokrmů.
Výstava na téma Vášeň v The Chemistry Gallery představí 48 děl současných umělců vytvořených speciálně pro tuto příležitost.
Nová lyžařská kolekce značky SPORTALM z rakouského Kitzbühelu.
Unikátní materiál a české obuvnické řemeslo s tradicí si získává i mezinárodní trh.
Kolekce šperků DYRBERG/KERN pro podzim a zimu 2017
Vítěz VAN GRAAF Junior Talent 2017 se představil na Mercedes-Benz Prague Fashion Week.



Značka TOUS představuje v letošní sezóně podzim/zima 2017 jsou trendem mini kabelky. Tři ikonické modely značky, Mossaic, Kaos Shock a Obrian se mohou chlubit svými "mini" verzemi.

Díky hravým barvám, velikostem a materiálům jsou mini kabelky zárukou svěžího a vizuálně nápadného efektu, který dodá každému outfitu barevný a elegantní nádech.

TOUS: Mini Mossaic
TOUS: Mini Mossaic

TOUS: Mini Kaos Shock
TOUS: Mini Kaos Shock

TOUS: Mini Obrian
TOUS: Mini Obrian


TOUS se připojuje k novému trendu přizpůsobování osobnímu stylu prostřednictvím kolekce doplňků, které každé kabelce dodají dotek zábavy. Charms z umělé kožešiny, přívěsky na klíče ve tvaru medvídka a mikro verze ikonické kabelky Obrian, kterou můžete použít jako charm a která dodá každé kabelce hravý a osobní dotek.

TOUS: Mini Bags
TOUS: Mini Bags


Společnost TOUS byla založena v roce 1920 a své jméno si začala budovat pod vedením Rosy Oriol a Salvadora Touse. Tím, že se značka soustředila na koncept inovativních šperků, se oddělila od tradičního trhu s klenoty. Na přelomu 80. a 90. let nastoupily do rodinného podniku čtyři dcery manželů Tousových: Rosa, Alba, Laura a Marta. TOUS se stala značkou "lifestylových" šperků s vlastními řadami kabelek, parfémů, hodinek, slunečních brýlí a doplňků, vše v kategorii cenově dostupného luxusu.
Díky své přítomnosti na všech pěti kontinentech a více než 500 obchody ve městech jako Barcelona, Madrid, New York, Miami, Šanghaj, Tokio, Moskva, Mexico City a Dubaj, má TOUS pověst zavedené vedoucí světové značky. V roce 2016 dosáhla firma tržeb ve výši 403 milionů EUR, což je oproti předchozímu roku nárůst o 9,4 %.
www.tous.com
 
Tagy kolekce: podzim-zima 2017


Furla: made in Italy
Do letního města
Ferragamo představuje Studio Bag
Dokonalé doplňky
Rebelující multibags
Čas malých kabelek
Do města na celý den
Elegance a hravost detailů
Pro ženy milující pařížský styl
Cestujte lehce a stylově
Samostatné patro pro kabelky
Stylové, módní i praktické
Tuto sezónu jsou v módě mini kabelky
Save My Bag do celého světa
My LV Belt
Pop-artový kousek

Starší články v archivu najdete zde





© Nexus Multimedia, s.r.o. I Všechna práva vyhrazena I 2010 – 2012
Webdesign, logotyp a správa bez písemného povolení redakce je další publikování webu zakázána.