Kolekce šperků DYRBERG/KERN pro podzim a zimu 2017
Značka Sorel představuje kolekci pro podzim/zimu 2017, kterou letos doplnila nově i kolekce velice stylových "holínek" do města i do přírody.
Vítěz VAN GRAAF Junior Talent 2017 se představil na Mercedes-Benz Prague Fashion Week.
 
 
Hudba, prolínající se dekádami a žánry, byla vždy klíčem k identitě Levi´s.
Společnost PUMA pokračuje s posouváním hranic sportovního designu.
Dámské i pánské modely klasických tvarů v inovovaném stylu. Značka COS představila modely pro podzimní sezónu 2017.
Značka X Jewellery přichází každou sezónu s novými odstíny a návrhy ozdobných dílů.
Od 11. srpna do 12. listopadu 2017 můžete v Museu Kampa v Praze navštívit unikátní výstavu legendárního návrháře obuvi Manola Blahnika nazvanou The Art of Shoes.
Výrazná kolekce podzim-zima zachycuje podstatu sebevědomé ženy, která prožívá život s energií, drzostí a vášní.
Tiffany & co. oslavuje osobitý styl v nové kampani pro podzim 2017.



Značka TOUS představuje v letošní sezóně podzim/zima 2017 jsou trendem mini kabelky. Tři ikonické modely značky, Mossaic, Kaos Shock a Obrian se mohou chlubit svými "mini" verzemi.

Díky hravým barvám, velikostem a materiálům jsou mini kabelky zárukou svěžího a vizuálně nápadného efektu, který dodá každému outfitu barevný a elegantní nádech.

TOUS: Mini Mossaic
TOUS: Mini Mossaic

TOUS: Mini Kaos Shock
TOUS: Mini Kaos Shock

TOUS: Mini Obrian
TOUS: Mini Obrian


TOUS se připojuje k novému trendu přizpůsobování osobnímu stylu prostřednictvím kolekce doplňků, které každé kabelce dodají dotek zábavy. Charms z umělé kožešiny, přívěsky na klíče ve tvaru medvídka a mikro verze ikonické kabelky Obrian, kterou můžete použít jako charm a která dodá každé kabelce hravý a osobní dotek.

TOUS: Mini Bags
TOUS: Mini Bags


Společnost TOUS byla založena v roce 1920 a své jméno si začala budovat pod vedením Rosy Oriol a Salvadora Touse. Tím, že se značka soustředila na koncept inovativních šperků, se oddělila od tradičního trhu s klenoty. Na přelomu 80. a 90. let nastoupily do rodinného podniku čtyři dcery manželů Tousových: Rosa, Alba, Laura a Marta. TOUS se stala značkou "lifestylových" šperků s vlastními řadami kabelek, parfémů, hodinek, slunečních brýlí a doplňků, vše v kategorii cenově dostupného luxusu.
Díky své přítomnosti na všech pěti kontinentech a více než 500 obchody ve městech jako Barcelona, Madrid, New York, Miami, Šanghaj, Tokio, Moskva, Mexico City a Dubaj, má TOUS pověst zavedené vedoucí světové značky. V roce 2016 dosáhla firma tržeb ve výši 403 milionů EUR, což je oproti předchozímu roku nárůst o 9,4 %.
www.tous.com
 
Tagy kolekce: podzim-zima 2017


Tuto sezónu jsou v módě mini kabelky
Save My Bag do celého světa
My LV Belt
Pop-artový kousek
D&G zaměřeno na kabelky
Jsme rebelové! A ty?
Kultovní krása
Trendy kožíšek
Jak si vybrat ideální kabelku do práce
Kabelka modelkou
Nový Louis Vuitton na kolečkách
V barvě šafránu
Selena Gomez v kampani LV
Novinky O bag
Nová múza Louis Vuitton
Univerzální kabelky pro maminky

Starší články v archivu najdete zde





© Nexus Multimedia, s.r.o. I Všechna práva vyhrazena I 2010 – 2012
Webdesign, logotyp a správa bez písemného povolení redakce je další publikování webu zakázána.