V detailech kolekce "IKSIKS" Zdeňky Imreczeové, kterou představila na Mercedes-Benz Prague Fashion Week pro sezónu jaro/léto SS19, se graficky znázorňuje písmeno X a jeho typografický patern.
Kolekce Sorel nabízí velký výběr městských bot, jejichž společným rysem je funkčnost, módní styl, nepromokavé materiály a kvalitní zpracování.
Česká klenotnická značka ALOve představuje novou kolekci Glamour.
 
 
Pro podzimní a zimní sezónu se tak můžete těšit na impozantně silný, avšak přesto ženský styl, který vás neokouzlí jen výraznými barvami, ale i kvalitními materiály.
Kolekce podzim-zima 2018 značky IMRECZEOVA, která byla představena na MBPFW, odráží inspirace z dalekého severu.
Karen Millen se v letošním roce dívá na kolekci workwear z nového úhlu pohledu, který vyjadřuje ženskost, moderní siluety a promyšlené zpracování.
Dámská kolekce je plná ženské elegance a hravosti, která rozvíjí nové trendy, inspirované historickými archivy Salvatore Ferragamo.
Mezinárodní dvojice talentovaných designérek Alicia Declerck z Belgie a Zhanna Belskaya z ČR představily kolekci jaro-léto 2018.
Nové menu v Buddha Bar restauraci v Praze nabízí netradiční kombinace a ojedinělý způsob servírování pokrmů.
Výstava na téma Vášeň v The Chemistry Gallery představí 48 děl současných umělců vytvořených speciálně pro tuto příležitost.



Online streetwear retailer Footshop se již druhou sezónu spojil s jedním z nejžádanějších lokálních brandů, kterým je LAFORMELA. Se svou kolekcí pod názvem NO SEASON měl tu čest završit tři dny přehlídek na největší módní události v republice.

V pořadí již druhá spolupráce Footshop + LAFORMELA reflektuje každodennost všedního života na ulici, v práci či ve společnosti. Zásadní myšlenkou při tvorbě kolekce byla rychlost dnešní doby a tomu odpovídající styl oblékání obyvatel velkoměsta.

Footshop + LAFORMELA
Footshop + LAFORMELA

Footshop + LAFORMELA
Footshop + LAFORMELA


"Při tvorbě kolekce byli pro nás inspirací obyčejní lidé a jejich osobní příběhy, které se odrážejí i na jejich stylu oblékání. Každý příběh má svoji osobní estetiku, ať už se jedná o dělníka, školáka, hudebníka, cyklistu, nebo člověka bez domova," zmiňuje inspiraci kolaborace spoluautor kolekce, Daniel Chomistek z Footshopu.
"Vytvořit See Now/Buy Now kolekci, která je určená pro konkrétního cílového zákazníka a má zároveň potenciál se představit na přehlídce v rámci Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku, pro nás byla velká výzva. Unisexové produkty se běžně objevují v sezónních kolekcích LAFORMELA, a proto tvorba převážně pánských looků přirozeně navazuje na naše DNA," dodávají návrháři Miroslava Kohutiarová a Antonín Soukup.

Kolekce "NO SEASON" je z velké části unisexová, použité materiály jsou příznačné pro různá období a desetiletí. Džínovina z 90., šusťákovina z 80. nebo twill ze 70. let. Společně materiály našly propojení v nejnovějších trendech v roce 2018. Jedná se o nejobsáhlejší kolekci, kterou lokální designérská značka na našem trhu vyprodukovala!

V kamenném obchodě v Česku, ale i online se tak již do konce března najednou ocitne 46 modelů v celkovém počtu 560 kusů produktů. Nadšenci do streetwearu, ale i zákazníci tuzemského designérského brandu LAFORMELA se tak mohou těšit na rozsáhlou kolekci skládající se z mikin, triček, triček s dlouhým rukávem, vest, kalhot, bund, kraťasů, overalů, kabátů, blůzek, sukní a pásků. Celá kolekce je produkovaná v České republice.

Footshop + LAFORMELA
Footshop + LAFORMELA



Footshop je největší lokální hráč na poli streetwearu. S více než 220 tisíci followers na Instagramu patří Footshop mezi nejsledovanější firmy v České republice a na Slovensku. Jako jediný v České a Slovenské republice patří Footshop do rodiny adidas Consortium, a přináší tak nad rámec exkluzivních značek a modelových řad, jakou je například adidas YEEZY či kolekce japonské značky Y-3, na lokální trh také velmi limitované kolekce té nejprestižnější modelové řady německého výrobce. Prioritou je také podpora lokálních kreativců, nadějných startupů a vzájemná inspirace. Footshop se spojuje se značkami a umělci, jakými jsou designérský brand LAFORMELA, návrhářka Petra Ptáčková nebo streetwear brand UKNOW, a vytváří s nimi jedinečné kolaborace. Tento online retailer s kamennými prodejnami v Praze, Bratislavě a připravovaným obchodem v Budapešti si jistě razí cestu do mezinárodních vod. www.footshop.cz

Československá designérská značka LAFORMELA vytváří unikátní ready to wear oděvy a doplňky. Estetika návrhářů Miroslavy Kohutiarové a Antonína Soukupa je hrou s výraznou barevností a grafickým zpracováním oděvů u tradičních českých výrobců. Městský styl značky často čerpá ze subkultur, historie a outdooru. Sezonní kolekce pravidelně prezentuje v rámci celosvětového projektu Mercedes-Benz Fashion Week v Praze, Budapešti i v Malajsii. Díky zastoupení v showroomu Other/Wise během Paris Fashion Week LAFORMELA získala s kolekcí FW17 prestižní obchodní zastoupení v síti concept storů Branco v Číně. V loňském roce LAFORMELA zvítězila v soutěži Societé, která vrcholí jednoletým zázemím ve fashion acceleratoru v Budapešti. Práce autorské značky LAFORMELA je publikována v zahraničních i českých magazínech a s kolekcí SS18 byla zařazena do prestižní selekce Vogue Talents.
 
Tagy: Footshop

Tagy kolekce: extravagance | jaro-léto 2018


Gang postaviček z kultovního komiksu Peanuts si hrají u Levi´s
Vykročte do nadcházející sezóny s novou stylovou obuví
Jarní modely trochu ikonické, a také ironické
Jak se jednodušše vyjádřit? Řekněte to tričkem
Vroubkovaná textura, která příjemně hřeje
Šikmý šev je zpátky
Do zimy bez kompromisů
Neobyčejné měkké dárky
Elegance pro slavnostní večery
Exkluzivní spolupráce Reserved x VOGUE
Pro výjimečné příležitosti
SPORTALM slaví 65. let
Stylové boty pro všechny příležitosti
Nové a inspirující trendy
Zima na luxusní vlně
Od hlavy až k patě v konopné kolekci

Starší články v archivu najdete zde





© Nexus Multimedia, s.r.o. I Všechna práva vyhrazena I 2010 – 2012
Webdesign, logotyp a správa bez písemného povolení redakce je další publikování webu zakázána.