V detailech kolekce "IKSIKS" Zdeňky Imreczeové, kterou představila na Mercedes-Benz Prague Fashion Week pro sezónu jaro/léto SS19, se graficky znázorňuje písmeno X a jeho typografický patern.
Kolekce Sorel nabízí velký výběr městských bot, jejichž společným rysem je funkčnost, módní styl, nepromokavé materiály a kvalitní zpracování.
Česká klenotnická značka ALOve představuje novou kolekci Glamour.
 
 
Pro podzimní a zimní sezónu se tak můžete těšit na impozantně silný, avšak přesto ženský styl, který vás neokouzlí jen výraznými barvami, ale i kvalitními materiály.
Kolekce podzim-zima 2018 značky IMRECZEOVA, která byla představena na MBPFW, odráží inspirace z dalekého severu.
Karen Millen se v letošním roce dívá na kolekci workwear z nového úhlu pohledu, který vyjadřuje ženskost, moderní siluety a promyšlené zpracování.
Dámská kolekce je plná ženské elegance a hravosti, která rozvíjí nové trendy, inspirované historickými archivy Salvatore Ferragamo.
Mezinárodní dvojice talentovaných designérek Alicia Declerck z Belgie a Zhanna Belskaya z ČR představily kolekci jaro-léto 2018.
Nové menu v Buddha Bar restauraci v Praze nabízí netradiční kombinace a ojedinělý způsob servírování pokrmů.
Výstava na téma Vášeň v The Chemistry Gallery představí 48 děl současných umělců vytvořených speciálně pro tuto příležitost.



Online streetwear retailer Footshop se již druhou sezónu spojil s jedním z nejžádanějších lokálních brandů, kterým je LAFORMELA. Se svou kolekcí pod názvem NO SEASON měl tu čest završit tři dny přehlídek na největší módní události v republice.

V pořadí již druhá spolupráce Footshop + LAFORMELA reflektuje každodennost všedního života na ulici, v práci či ve společnosti. Zásadní myšlenkou při tvorbě kolekce byla rychlost dnešní doby a tomu odpovídající styl oblékání obyvatel velkoměsta.

Footshop + LAFORMELA
Footshop + LAFORMELA

Footshop + LAFORMELA
Footshop + LAFORMELA


"Při tvorbě kolekce byli pro nás inspirací obyčejní lidé a jejich osobní příběhy, které se odrážejí i na jejich stylu oblékání. Každý příběh má svoji osobní estetiku, ať už se jedná o dělníka, školáka, hudebníka, cyklistu, nebo člověka bez domova," zmiňuje inspiraci kolaborace spoluautor kolekce, Daniel Chomistek z Footshopu.
"Vytvořit See Now/Buy Now kolekci, která je určená pro konkrétního cílového zákazníka a má zároveň potenciál se představit na přehlídce v rámci Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku, pro nás byla velká výzva. Unisexové produkty se běžně objevují v sezónních kolekcích LAFORMELA, a proto tvorba převážně pánských looků přirozeně navazuje na naše DNA," dodávají návrháři Miroslava Kohutiarová a Antonín Soukup.

Kolekce "NO SEASON" je z velké části unisexová, použité materiály jsou příznačné pro různá období a desetiletí. Džínovina z 90., šusťákovina z 80. nebo twill ze 70. let. Společně materiály našly propojení v nejnovějších trendech v roce 2018. Jedná se o nejobsáhlejší kolekci, kterou lokální designérská značka na našem trhu vyprodukovala!

V kamenném obchodě v Česku, ale i online se tak již do konce března najednou ocitne 46 modelů v celkovém počtu 560 kusů produktů. Nadšenci do streetwearu, ale i zákazníci tuzemského designérského brandu LAFORMELA se tak mohou těšit na rozsáhlou kolekci skládající se z mikin, triček, triček s dlouhým rukávem, vest, kalhot, bund, kraťasů, overalů, kabátů, blůzek, sukní a pásků. Celá kolekce je produkovaná v České republice.

Footshop + LAFORMELA
Footshop + LAFORMELA



Footshop je největší lokální hráč na poli streetwearu. S více než 220 tisíci followers na Instagramu patří Footshop mezi nejsledovanější firmy v České republice a na Slovensku. Jako jediný v České a Slovenské republice patří Footshop do rodiny adidas Consortium, a přináší tak nad rámec exkluzivních značek a modelových řad, jakou je například adidas YEEZY či kolekce japonské značky Y-3, na lokální trh také velmi limitované kolekce té nejprestižnější modelové řady německého výrobce. Prioritou je také podpora lokálních kreativců, nadějných startupů a vzájemná inspirace. Footshop se spojuje se značkami a umělci, jakými jsou designérský brand LAFORMELA, návrhářka Petra Ptáčková nebo streetwear brand UKNOW, a vytváří s nimi jedinečné kolaborace. Tento online retailer s kamennými prodejnami v Praze, Bratislavě a připravovaným obchodem v Budapešti si jistě razí cestu do mezinárodních vod. www.footshop.cz

Československá designérská značka LAFORMELA vytváří unikátní ready to wear oděvy a doplňky. Estetika návrhářů Miroslavy Kohutiarové a Antonína Soukupa je hrou s výraznou barevností a grafickým zpracováním oděvů u tradičních českých výrobců. Městský styl značky často čerpá ze subkultur, historie a outdooru. Sezonní kolekce pravidelně prezentuje v rámci celosvětového projektu Mercedes-Benz Fashion Week v Praze, Budapešti i v Malajsii. Díky zastoupení v showroomu Other/Wise během Paris Fashion Week LAFORMELA získala s kolekcí FW17 prestižní obchodní zastoupení v síti concept storů Branco v Číně. V loňském roce LAFORMELA zvítězila v soutěži Societé, která vrcholí jednoletým zázemím ve fashion acceleratoru v Budapešti. Práce autorské značky LAFORMELA je publikována v zahraničních i českých magazínech a s kolekcí SS18 byla zařazena do prestižní selekce Vogue Talents.
 
Tagy: Footshop

Tagy kolekce: extravagance | jaro-léto 2018


Jemné střihy a asymetrie
Nový kousek v looku 90. let
Hvězda podzimu - stylový trenčkot do nepohody
V detailech kolekce "IKSIKS"
Do kanceláře s britským stylem
Letní nezbytnosti
V body budete sbírat body
Pohodlí a elegantní ženskost
Horké letní tipy
Hello Summer
Paleta letních barev
Nezbytné doplňky
Šaty nejen pro slunečné dny
adidas Originals by Alexander Wang
Nadčasová ikona z konopí
Nestárnoucí proužky

Starší články v archivu najdete zde





© Nexus Multimedia, s.r.o. I Všechna práva vyhrazena I 2010 – 2012
Webdesign, logotyp a správa bez písemného povolení redakce je další publikování webu zakázána.