Kolekce Sorel nabízí velký výběr městských bot, jejichž společným rysem je funkčnost, módní styl, nepromokavé materiály a kvalitní zpracování.
Česká klenotnická značka ALOve představuje novou kolekci Glamour.
Pro podzimní a zimní sezónu se tak můžete těšit na impozantně silný, avšak přesto ženský styl, který vás neokouzlí jen výraznými barvami, ale i kvalitními materiály.
 
 
Kolekce podzim-zima 2018 značky IMRECZEOVA, která byla představena na MBPFW, odráží inspirace z dalekého severu.
Karen Millen se v letošním roce dívá na kolekci workwear z nového úhlu pohledu, který vyjadřuje ženskost, moderní siluety a promyšlené zpracování.
Dámská kolekce je plná ženské elegance a hravosti, která rozvíjí nové trendy, inspirované historickými archivy Salvatore Ferragamo.
Mezinárodní dvojice talentovaných designérek Alicia Declerck z Belgie a Zhanna Belskaya z ČR představily kolekci jaro-léto 2018.
Nové menu v Buddha Bar restauraci v Praze nabízí netradiční kombinace a ojedinělý způsob servírování pokrmů.
Výstava na téma Vášeň v The Chemistry Gallery představí 48 děl současných umělců vytvořených speciálně pro tuto příležitost.
Nová lyžařská kolekce značky SPORTALM z rakouského Kitzbühelu.



Tiffany & Co. maluje město New York na modro do své Tiffany Blue. U příležitosti uvedení nové kampaně dává Tiffany svému domovskému městu nečekanou proměnu pomocí zábavných pop-up instalací a performancí.

Diamanty... Platina... Překvapení... Ale nejdřív: káva.

Na oslavu uvedení nové kampaně "Believe In Dreams" dává značka Tiffany městu New York dávku modré energie a představuje Tiffany Blue coffee carts, vozíky, které od 1. května zdarma podávají kávu a croissanty kolemjdoucím. Taxíky vymění typickou žlutou barvu za legendární tyrkysový odstín, a skateboardisté a BMX jezdci budou předvádět své freestylové umění. Malé obchody ozdobí nezaměnitelná tyrkysová a papírové květiny, a také některé stanice metra se zahalí do Tiffany modré a budou vydávat limitovanou edici jízdenek Tiffany & Co. MetroCards. Slavné hodiny Atlas na vlajkovém obchodě na Páté Avenue se promění v digitální obrazovku, která bude promítat film ke kampani a záběry ze zákulisí.

Tiffany & Co. maluje město New York na modro
Tiffany & Co. maluje město New York na modro

Tiffany & Co. maluje město New York na modro
Tiffany & Co. maluje město New York na modro


V rámci přípravy na odhalení nové tváře zmizely 28. dubna oficiální @tiffanyandco instagramový účet a posty na ostatních sociálních sítích budou černobílé. Kampaň "Believe In Dreams" představí nový look a fanoušci značky z celého světa mohou 3. května sledovat přímý přenos na Tiffany & Co. Facebook Live, jehož součástí bude i speciální živé vystoupení ve vlajkovém obchodě na Fifth Avenue.

Na Google Maps naleznete lokace všech Tiffany instalací, pokud se právě chystáte do New Yorku, určitě si tyto jedinečné zážitky nenechte ujít.

Slavné hodiny Atlas na vlajkovém obchodě na Páté Avenue, Tiffany & Co.
Slavné hodiny Atlas na vlajkovém obchodě na Páté Avenue, Tiffany & Co.


#TiffanyBlue @tiffanyandco
 
Tagy: Tiffany & Co.

Tagy kolekce: extravagance | jaro-léto 2018


Letní nezbytnosti
Nesmrtelné gurmánské téma - burgery
Výbava na léto
Pravý kubánský den
Přichází Nike React Element 87
Okořeňte si léto
Design po vzoru NASA
Flyknitová verze nových Air Max 270
Dávka modré energie
Na green
Na sluníčko se stylovými brýlemi
Trend romantických bomberů
Nový styl tenisek adidas
NAIF: bodyguard pro miminka
Velikonoce a vejce: jak poznat čerstvá
IMRECZEOVA na MBPFW

Starší články v archivu najdete zde





© Nexus Multimedia, s.r.o. I Všechna práva vyhrazena I 2010 – 2012
Webdesign, logotyp a správa bez písemného povolení redakce je další publikování webu zakázána.