V detailech kolekce "IKSIKS" Zdeňky Imreczeové, kterou představila na Mercedes-Benz Prague Fashion Week pro sezónu jaro/léto SS19, se graficky znázorňuje písmeno X a jeho typografický patern.
Kolekce Sorel nabízí velký výběr městských bot, jejichž společným rysem je funkčnost, módní styl, nepromokavé materiály a kvalitní zpracování.
Česká klenotnická značka ALOve představuje novou kolekci Glamour.
 
 
Pro podzimní a zimní sezónu se tak můžete těšit na impozantně silný, avšak přesto ženský styl, který vás neokouzlí jen výraznými barvami, ale i kvalitními materiály.
Kolekce podzim-zima 2018 značky IMRECZEOVA, která byla představena na MBPFW, odráží inspirace z dalekého severu.
Karen Millen se v letošním roce dívá na kolekci workwear z nového úhlu pohledu, který vyjadřuje ženskost, moderní siluety a promyšlené zpracování.
Dámská kolekce je plná ženské elegance a hravosti, která rozvíjí nové trendy, inspirované historickými archivy Salvatore Ferragamo.
Mezinárodní dvojice talentovaných designérek Alicia Declerck z Belgie a Zhanna Belskaya z ČR představily kolekci jaro-léto 2018.
Nové menu v Buddha Bar restauraci v Praze nabízí netradiční kombinace a ojedinělý způsob servírování pokrmů.
Výstava na téma Vášeň v The Chemistry Gallery představí 48 děl současných umělců vytvořených speciálně pro tuto příležitost.



"Vůně je smyslový způsob, jak vyjádřit mnohé - od nálady, přes osobnost až po chuť vybočit z řady.
Je to navíc velmi intimní, a přitom výrazná zpověď o tom, jací jsme.

V případě vůní WOOD jsme chtěli, aby se staly skutečnou duší naší značky a charakterizovaly náš originální styl."
DEAN a DAN Catenovi

Modelka Anna Ewers a pánské model a herec Julian Schneider. Kampaň: WOOD For Her a WOOD For Him, DSQUARED2
Modelka Anna Ewers a pánské model a herec Julian Schneider. Kampaň: WOOD For Her a WOOD For Him, DSQUARED2


WOOD For Her
Ryze současná kombinace chvějivých a mimořádně ženských tónů. WOOD je nejnovější dámskou vůní značky DSQUARED2 utkanou ze třpytivých tónů sicilské mandarinky a listů maliníku, které navozují pocit radosti a energie. Něhu a ženskost s sebou přináší konvalinky a magnólie, které tvoří nadčasovou, lehce osvěžující linku. Jasmín a osmanthus dodávají kompozici na luxusu a smyslnosti. V samém závěru přichází jasný paprsek v podobě ušlechtilých bílých dřevin, které ruku v ruce s cedrem a ambroxem dotváří jedinečný podpis celé mimořádné vůně.

Rodina vůní: květinově - dřevitá
hlava: sicilské mandarinky, lístky maliníku
srdce: konvalinky, magnólie, osmanthus, jasmín
základ: ambrox , cedrové dřevo , bílá dřeva
parfumér: Marie Salamange

WOOD For Him
Elegantní, charakteristická a mužná kompozice. WOOD je novou pánskou vůní značky DSQUARED2, která nás zavede na středomořské pobřeží do sadů, kde dozrávají mandarinky, kalábrijský bergamot a sicilské citróny. To vše doplňuje ostře jiskřivý dotek zázvoru. Se srdcem přichází vibrující tóny fialkových lístků a kardamomu kontrastující s uhlazenou smyslností ambroxu. Moderní směs ušlechtilých bílých dřevin dodává závěru na hloubce, kterou podtrhuje elegantní charakter vetiveru.

Rodina vůní: dřevitě - květinová
hlava: kalábrijský bergamot, mandarinka, sicilský citrón, zázvor
srdce: kardamom, lístky fialky, ambrox
základ: vetiver, bílá dřeva
pafuméři: Alberto Morillas a Daphne Bugey

WOOD For Her a WOOD For Him, DSQUARED2
WOOD For Her a WOOD For Him, DSQUARED2


Flakóny
Jednoduché flakóny z leštěného skla pro pánskou variantu a z čirého pro dámskou mají originální uzávěry mistrovsky vytvořené z mimořádně kvalitních surovin, a navíc vybavené magnetickým zavíráním.
Zajímavé je bezesporu prolínání "studených" a "hřejivých" materiálů, aniž by docházelo k narušení jejich senzorických vlastností. Dřevo je materiál, který má specifickou stavbu i vůni, silnou a přece uklidňující. V kombinaci se sklem a hliníkem symbolizuje krásu, jemnost i sílu.

Bez zajímavosti není ani barevná symbolika - zatímco pánská verze je ozdobena dřevem v temně hnědém odstínu, dámská se pro změnu pyšní detailem z růžového dřeva. Obojí pochází z národního kanadského stromu - javoru, jehož stylizovaný list je součástí prezentace obou vůní.

Krabička, v níž je flakón uložen, má v obou případech na dotek příjemný sametový povrch, liší se opět barevností - tmavě hnědou u pánské verze a růžovou u dámské. Obě shodně zdobí typické logo ve tvaru javorového listu - pečeť značky DSQUARED2 garantující kvalitu, inovativní přístup a mistrovské zpracování.

WOOD For Her a WOOD For Him, DSQUARED2
WOOD For Her a WOOD For Him, DSQUARED2


Kampaň
Nové vůně WOOD představuje důmyslná kampaň založená na hře náznaků a svůdnosti. Jejími autory jsou Mert a Marcus a režie je ujali Dean a Dan Catenovi. Své tváře propůjčili dámské vůni modelka Anna Ewers a pánské model a herec Julian Schneider.

Tělové linie
Nedílnou součástí nabídky jsou i luxusní přípravky z tělové linie, které dokonale doplňují dámskou i pánskou variantu vůní WOOD. Pánská linie obsahuje sprchový gel, balzám po holení a deodorant stick, kdežto dámskou linii tvoří parfémovaný sprchový gel a hydratující tělové mléko. Všechny hydratující a ošetřující přípravky pro každodenní péči o celé tělo dokonale pečují o vaši pokožku, jemně ji provoní vaší oblíbenou vůní WOOD a příjemně vás naladí i osvěží.

WOOD For Him
Eau de Toilette Nat. Spray, 30 ml, 1 199,- Kč
Eau de Toilette Nat. Spray, 50 ml, 1 599,- Kč
Eau de Toilette Nat. Spray, 100 ml, 1 999,- Kč
Perfumed Bath & Shower Gel, 250 ml, 829,- Kč
Perfumed After Shave Balm, 100 ml, 1 099,- Kč
Perfumed Deodorant Stick, 50 ml, 699,- Kč

WOOD For Her
Eau de Toilette Nat. Spray, 30 ml, 1 199,- Kč
Eau de Toilette Nat. Spray, 50 ml, 1 599,- Kč
Eau de Toilette Nat. Spray, 100 ml, 1 999,- Kč
Charming Bath & Shower Gel, 200 ml, 829,- Kč
Charming Body Lotion, 200 ml, 999,- Kč

K dostání ve vybraných sítích parfumerií.
 
Tagy kolekce: podzim-zima 2018


FAnn Beauty Atelier
Prodýchejte se ke zdraví
Nová éra vůní od DSQUARED2
Tím správným směrem
Vůně Anglie
Anglický luxus do vaší koupelny
Make me HAPPY
Flakon jako drahokam
Vůně třpytivých paprsků
Terapie pro vaše rty
Svěží citrusový vánek
Vůně Francie u vás doma
Hlemýždí zázrak
Vůně, která je tak skutečná
Nová kapitola značky Blauer
Festival péče a líčení

Starší články v archivu najdete zde





© Nexus Multimedia, s.r.o. I Všechna práva vyhrazena I 2010 – 2012
Webdesign, logotyp a správa bez písemného povolení redakce je další publikování webu zakázána.