Nadcházející léto bude plné vzrušující a rozmanité módy. V kolekcích značek najdete nepřeberné množství nových barev a vzorů, jež vzbuzují touhu po slunci, moři a písčité pláži.
V detailech kolekce "IKSIKS" Zdeňky Imreczeové, kterou představila na Mercedes-Benz Prague Fashion Week pro sezónu jaro/léto SS19, se graficky znázorňuje písmeno X a jeho typografický patern.
Kolekce Sorel nabízí velký výběr městských bot, jejichž společným rysem je funkčnost, módní styl, nepromokavé materiály a kvalitní zpracování.
 
 
Česká klenotnická značka ALOve představuje novou kolekci Glamour.
Pro podzimní a zimní sezónu se tak můžete těšit na impozantně silný, avšak přesto ženský styl, který vás neokouzlí jen výraznými barvami, ale i kvalitními materiály.
Kolekce podzim-zima 2018 značky IMRECZEOVA, která byla představena na MBPFW, odráží inspirace z dalekého severu.
Karen Millen se v letošním roce dívá na kolekci workwear z nového úhlu pohledu, který vyjadřuje ženskost, moderní siluety a promyšlené zpracování.
Dámská kolekce je plná ženské elegance a hravosti, která rozvíjí nové trendy, inspirované historickými archivy Salvatore Ferragamo.
Mezinárodní dvojice talentovaných designérek Alicia Declerck z Belgie a Zhanna Belskaya z ČR představily kolekci jaro-léto 2018.
Nové menu v Buddha Bar restauraci v Praze nabízí netradiční kombinace a ojedinělý způsob servírování pokrmů.



adidas, jeden z hlavních partnerů RunCzech, opět připravil exkluzivní kolekci triček k osmi závodům letošní běžecké série. Autorkou grafických návrhů triček je talentovaná ilustrátorka, animátorka a digitální umělkyně Eliška Podzimková, jejíž projekt PLEŠOUNI chce adidas touto spoluprací podpořit.

Speciální kolekce triček pro závody RunCzech, adidas x Eliška Podzimková
Speciální kolekce triček pro závody RunCzech, adidas x Eliška Podzimková


Elišce Podzimkové bylo v 16ti letech diagnostikováno poslední stádium Hodginova lymfomu. "Pamatuju si okamžik, kdy mi paní psycholožka kreslila všechno na papír a vysvětlovala mi, co uvnitř těla probíhá. Bylo pro mě důležité alespoň trochu pochopit, co se děje. Vědět proč mi třeba vypadají vlasy a proč nemůžu mezi lidi," vzpomíná Eliška. Nemoc překonala a po čase přišla s nápadem na unikátní projekt PLEŠOUNI - animovaný seriál na pomoc onkologicky nemocným dětem. Cílem Eliščina projektu je převést tyto zásadní informace do animované a pro děti pochopitelné formy. Podat jim je odlehčeným a srozumitelným způsobem. I odborná veřejnost se shoduje, že naprosto chybí pomůcka, která by děti a mladé pacienty provedla procesem léčby tak, aby porozuměli, co a proč se s nimi děje.

"Hravý koncept Eliščiných ilustrací se nám moc líbí, stejně jako idea jejího projektu PLEŠOUNI. Z tohto důvodu jsme se letos rozhodli spolupracovat právě s Eliškou a podpořit její projekt. Zároveň chceme ukázat pozitivní sílu sportu a jak sport dokáže měnit životy. Proto půjde z každého trička této limitované kolekce 50 Kč na podporu jedinečného projektu PLEŠOUNI," uvedla Terezia Nagyová, brand manažerka adidas ČR.

Eliška Podzimková, photo by Štěpán Svoboda
Eliška Podzimková, photo by Štěpán Svoboda


K dispozici bude pět vizuálů triček, přičemž každý pražský závod bude mít vlastní motiv a všechny regionální závody pak budou mít jeden společný. Trička z letošní speciální kolekce adidas budou představovány postupně před každým závodem. Koncept Eliščiných grafických návrhů vychází z jejího vnímání uběhnutí maratonu jako nepředstavitelné výzvy, kterou by však ráda jednou pokořila. Eliška si občas jde zaběhat, ale k maratonu nebo půlmatratonu to má dle jejích slov daleko.

"A tak moje představa, jak tento závod uběhnout, se neobejde bez záchytných bodů, které běžcům dodají energii a za které jsou vděční. Jsou podpůrnou mezistanicí na cestě k cíli. Každý z motivů představuje jednu záchytnou stanici. První zastávkou je osvěžovací stanice, jež bude motivem trička k Pražskému půlmaratonu. Jednoduše vás spláchne sprška, která kouká z okna, pod nímž právě probíháte. Další bude samozřejmě pitný režim, občerstvení ovocem nebo posvícení na cestu nočním během Prahou," upřesňuje svůj koncept návrhu kolekce Eliška.

Speciální kolekce triček pro závody RunCzech, adidas x Eliška Podzimková
Speciální kolekce triček pro závody RunCzech, adidas x Eliška Podzimková


Běžci i fanoušci si budou moci postupně pořídit vzpomínková trika k těmto závodům

06.04.2019 Sportisimo 1/2maraton Praha
04.05.2019 Volkswagen maratonský víkend Praha
18.05.2019 Mattoni 1/2maraton Karlovy Vary
01.06.2019 Mattoni 1/2maraton České Budějovice
15.06.2019 Mattoni 1/2maraton Olomouc
07.09.2019 Birell Prague Grand Prix 10km a adidas Běh pro ženy 5km
21.09.2019 Mattoni 1/2maraton Ústí nad Labem
05.10.2019 Liberec Nature Run

Cena trika se bude dle typu pohybovat mezi 519 Kč a 649 Kč. K dostání budou během série RunCzech ve stáncích adidas a Sportisimo v místě závodů, v prodejně Sportisimo v Palladiu a Metropole Zličín a online na www.sportisimo.cz.

Sledujte Elišku Podzimkovou a podporte projekt PLEŠOUNI www.plesouni.com

Speciální kolekce triček pro závody RunCzech, adidas x Eliška Podzimková
Speciální kolekce triček pro závody RunCzech, adidas x Eliška Podzimková

 
Tagy: adidas

Tagy kolekce: jaro-léto 2019


Zklidněte svoji mysl a načerpejte energii
Už po sedmé Pivo na Náplavce
Archivní modely jedinečného návrháře Alexandra McQueena v Centru Chodov
Máj je lásky čas a také čas růžových vín
Unikátní projekt PLEŠOUNI
Praha jako první oslaví 20. výročí Matrixu
Pro vaši lásku. Na věky věků
Správná kombinace hudby, vůně i obrazu
Staňte se na pár hodin designérkou a sestavte si vlastníma rukama koženou kabelku
Láska pro všechny, koho máte rádi
Soutěž ukončena: Vyhrajte kotníčkové Phoenix Lace Boot
Oslavy 100 let Medy Mládkové
Na farmářské trhy dorazily Vánoce
Splňme seniorům vánoční přání
Heřmaňák oslavil rok bez obalů
SLOU DAYS ukáže cestu k chytřejším nákupům a smysluplnému šatníku

Starší články v archivu najdete zde





© Nexus Multimedia, s.r.o. I Všechna práva vyhrazena I 2010 – 2012
Webdesign, logotyp a správa bez písemného povolení redakce je další publikování webu zakázána.