Nadcházející léto bude plné vzrušující a rozmanité módy. V kolekcích značek najdete nepřeberné množství nových barev a vzorů, jež vzbuzují touhu po slunci, moři a písčité pláži.
V detailech kolekce "IKSIKS" Zdeňky Imreczeové, kterou představila na Mercedes-Benz Prague Fashion Week pro sezónu jaro/léto SS19, se graficky znázorňuje písmeno X a jeho typografický patern.
Kolekce Sorel nabízí velký výběr městských bot, jejichž společným rysem je funkčnost, módní styl, nepromokavé materiály a kvalitní zpracování.
 
 
Česká klenotnická značka ALOve představuje novou kolekci Glamour.
Pro podzimní a zimní sezónu se tak můžete těšit na impozantně silný, avšak přesto ženský styl, který vás neokouzlí jen výraznými barvami, ale i kvalitními materiály.
Kolekce podzim-zima 2018 značky IMRECZEOVA, která byla představena na MBPFW, odráží inspirace z dalekého severu.
Karen Millen se v letošním roce dívá na kolekci workwear z nového úhlu pohledu, který vyjadřuje ženskost, moderní siluety a promyšlené zpracování.
Dámská kolekce je plná ženské elegance a hravosti, která rozvíjí nové trendy, inspirované historickými archivy Salvatore Ferragamo.
Mezinárodní dvojice talentovaných designérek Alicia Declerck z Belgie a Zhanna Belskaya z ČR představily kolekci jaro-léto 2018.
Nové menu v Buddha Bar restauraci v Praze nabízí netradiční kombinace a ojedinělý způsob servírování pokrmů.



Před objektiv Stevena Meisela se postavily ženské osobnosti: Catherine Deneuve, Sofia Coppola, Gisele Bündchen, Fan Bingbing, Caroline de Maigret a Edie Campbell, modelka, kterou si Marc Jacobs sám vybral, aby předvedla poslední model na jeho poslední přehlídce. Jednoduché studiové pozadí a minimalistická barevná paleta nechávají vyniknout osobnosti i sezonní variaci kultovní kabelky Noé, která se představuje pošitá peřím, křišťálovým sklem, z aligátoří kůže nebo zdobená flitry v motivu Stephena Sprouse, z měkké teletiny nebo klasického plátna Monogram s neobvyklou černou koženou obrubou.

Louis Vuitton jaro/léto 2014
Louis Vuitton jaro/léto 2014

Louis Vuitton jaro/léto 2014
Louis Vuitton jaro/léto 2014


Poslední přehlídka z dílny Marca Jacobse přirozeně byla oslavou - a v tomto duchu se nese i reklamní kampaň Louis Vuitton, která oslavuje ženské osobnosti a skládá poctu jejich nadčasovému stylu.

Reklamní kampaň Louis Vuitton jaro/léto 2014 obsahuje celkem osm celostránkových portrétů a premiérově se představí v únorovém vydání světových magazínů.

KABELKA NN14: HVĚZDA SEZONY JARO/LÉTO 2014

Přehlídkovému molu Louis Vuitton jaro/léto 2014 dominovala v mnoha podobách jen jedna kabelka. NN14 je sezonní variací kultovní kabelky Noé, kterou navrhl již v roce 1932 Gaston-Louis Vuitton na objednávku od výrobce šampaňského, který chtěl tašku, v níž by mohl nosit bezpečně, pohodlně a stylově pět lahví "bublinek".
Limitovaná edice NN14 vznikla - podle vyjádření Marca Jacobse - "vyčištěním" původního tvaru. Kabelka je menší, minimalističtější, ale stále rozpoznatelná jako ?klasický košík? na šampaňské nebo jiné věci. NN14 se stává vlajkovou lodí kolekce Louis Vuitton jaro/léto 2014 a po boku múz Marca Jacobse i hvězdou sezonní reklamní kampaně.

Louis Vuitton jaro/léto 2014
Louis Vuitton jaro/léto 2014

Louis Vuitton jaro/léto 2014
Louis Vuitton jaro/léto 2014


Kromě Les Extraordinaires, luxusní, extravagantně zdobné kolekce z těch nejvzácnějších materiálů - peří, křišťálu, flitrů, cvoků, aplikací z aligátoří kůže, dokládá výjimečný savoir-faire značky Louis Vuitton i několik jednodušších verzí kabelky NN14. V každém případě NN14 udává tón kolekce jaro/léto 2014. Všechny podoby NN14 mají společné detaily: ručně skládaný kožený střapec, kterým se kabelka zavírá, kožené ucho s raženým symbolem LV, typický zámeček a klíček. Uvnitř je pro ukládání zejména cennějších osobních věcí k dispozici kapsa na zip.

Louis Vuitton jaro/léto 2014
Louis Vuitton jaro/léto 2014


Partnerem Sofie Coppoly v reklamní kampani je NN14 v provedení Monogram Idole, která kombinuje plátno s lemem z černé, tmavě červené či tmavě modré teletiny. Tlumený barevný akcent propůjčuje nový rozměr vytříbenosti a luxusu kultovnímu Monogramu. Kabelka se nabízí ve dvou velikostech: malá pro nošení v ruce a na předloktí (také v nabídce jako klasický Monogram s lemováním z přírodní kůže), a velká, kterou lze také nosit přes rameno.
NN14 z měkké teletiny Cuir Nuance je přímo studií minimalistické sofistikovanosti. Její elegantní tvary ještě více vyniknout v přírodním charakteru kůže. Kromě nadčasové černé varianty, kterou si pro kampaň vybrala Gisele Bündchen, se v malé verzi nabízí také v rubínové červené; velká varianta se nabízí v červené, modré a barvě přírodní kůže s ručně aplikovanou patinou, která ji činí ještě zajímavější.

Řadu kabelek, které se představí v reklamní kampani, uzavírají dva modely z přehlídkového mola. NN14, která dělá společnost Edie Campbell, je z teletiny a zdobená cvoky pro poněkud ostřejší rockový výraz. Snímek s Fran Bingbing představuje variantu s motivem graffiti od Stephena Sprouse z třpytivých černých flitrů na pozadí tmavomodrého plátna Monogram.

Fotograf: Steven Meisel
Styling: Karl Templer
Vlasový styling: Guido Palau
Makeup: Pat McGrath
 
Tagy: Louis Vuitton

Tagy kolekce: jaro-léto 2014


Nesmrtelné klasiky i letošní hit - ledvinky
Výlet do jiné galaxie
Staňte se na pár hodin designérkou a sestavte si vlastníma rukama koženou kabelku
Radost darovat
Dokonalý doplněk každého outfitu
Všechny barvy zimy
Ručně malované Sicily Bag v Praze
Celoroční nezbytnosti
Nostalgické vzpomínky
Furla: made in Italy
Do letního města
Ferragamo představuje Studio Bag
Dokonalé doplňky
Rebelující multibags
Čas malých kabelek
Do města na celý den

Starší články v archivu najdete zde





© Nexus Multimedia, s.r.o. I Všechna práva vyhrazena I 2010 – 2012
Webdesign, logotyp a správa bez písemného povolení redakce je další publikování webu zakázána.