Poslední přehlídka z dílny Marca Jacobse přirozeně byla oslavou - a v tomto duchu se nese i reklamní kampaň Louis Vuitton, která oslavuje ženské osobnosti a skládá poctu jejich nadčasovému stylu.
Reklamní kampaň Louis Vuitton jaro/léto 2014 obsahuje celkem osm celostránkových portrétů a premiérově se představí v únorovém vydání světových magazínů.
KABELKA NN14: HVĚZDA SEZONY JARO/LÉTO 2014
Přehlídkovému molu Louis Vuitton jaro/léto 2014 dominovala v mnoha podobách jen jedna kabelka. NN14 je sezonní variací kultovní kabelky Noé, kterou navrhl již v roce 1932 Gaston-Louis Vuitton na objednávku od výrobce šampaňského, který chtěl tašku, v níž by mohl nosit bezpečně, pohodlně a stylově pět lahví "bublinek".
Limitovaná edice NN14 vznikla - podle vyjádření Marca Jacobse - "vyčištěním" původního tvaru. Kabelka je menší, minimalističtější, ale stále rozpoznatelná jako ?klasický košík? na šampaňské nebo jiné věci. NN14 se stává vlajkovou lodí kolekce Louis Vuitton jaro/léto 2014 a po boku múz Marca Jacobse i hvězdou sezonní reklamní kampaně.
Kromě Les Extraordinaires, luxusní, extravagantně zdobné kolekce z těch nejvzácnějších materiálů - peří, křišťálu, flitrů, cvoků, aplikací z aligátoří kůže, dokládá výjimečný savoir-faire značky Louis Vuitton i několik jednodušších verzí kabelky NN14. V každém případě NN14 udává tón kolekce jaro/léto 2014. Všechny podoby NN14 mají společné detaily: ručně skládaný kožený střapec, kterým se kabelka zavírá, kožené ucho s raženým symbolem LV, typický zámeček a klíček. Uvnitř je pro ukládání zejména cennějších osobních věcí k dispozici kapsa na zip.
Partnerem Sofie Coppoly v reklamní kampani je NN14 v provedení Monogram Idole, která kombinuje plátno s lemem z černé, tmavě červené či tmavě modré teletiny. Tlumený barevný akcent propůjčuje nový rozměr vytříbenosti a luxusu kultovnímu Monogramu. Kabelka se nabízí ve dvou velikostech: malá pro nošení v ruce a na předloktí (také v nabídce jako klasický Monogram s lemováním z přírodní kůže), a velká, kterou lze také nosit přes rameno.
NN14 z měkké teletiny Cuir Nuance je přímo studií minimalistické sofistikovanosti. Její elegantní tvary ještě více vyniknout v přírodním charakteru kůže. Kromě nadčasové černé varianty, kterou si pro kampaň vybrala Gisele Bündchen, se v malé verzi nabízí také v rubínové červené; velká varianta se nabízí v červené, modré a barvě přírodní kůže s ručně aplikovanou patinou, která ji činí ještě zajímavější.
Řadu kabelek, které se představí v reklamní kampani, uzavírají dva modely z přehlídkového mola. NN14, která dělá společnost Edie Campbell, je z teletiny a zdobená cvoky pro poněkud ostřejší rockový výraz. Snímek s Fran Bingbing představuje variantu s motivem graffiti od Stephena Sprouse z třpytivých černých flitrů na pozadí tmavomodrého plátna Monogram.
Fotograf: Steven Meisel
Styling: Karl Templer
Vlasový styling: Guido Palau
Makeup: Pat McGrath
Tagy kolekce: jaro-léto 2014
Udělejte si radost novou kabelkou
Hitem letošního roku jsou síťovky
Nesmrtelné klasiky i letošní hit - ledvinky
Výlet do jiné galaxie
Staňte se na pár hodin designérkou a sestavte si vlastníma rukama koženou kabelku
Radost darovat
Dokonalý doplněk každého outfitu
Všechny barvy zimy
Ručně malované Sicily Bag v Praze
Celoroční nezbytnosti
Nostalgické vzpomínky
Furla: made in Italy
Do letního města
Ferragamo představuje Studio Bag
Dokonalé doplňky
Rebelující multibags
Starší články v archivu najdete zde