Nadcházející léto bude plné vzrušující a rozmanité módy. V kolekcích značek najdete nepřeberné množství nových barev a vzorů, jež vzbuzují touhu po slunci, moři a písčité pláži.
V detailech kolekce "IKSIKS" Zdeňky Imreczeové, kterou představila na Mercedes-Benz Prague Fashion Week pro sezónu jaro/léto SS19, se graficky znázorňuje písmeno X a jeho typografický patern.
Kolekce Sorel nabízí velký výběr městských bot, jejichž společným rysem je funkčnost, módní styl, nepromokavé materiály a kvalitní zpracování.
 
 
Česká klenotnická značka ALOve představuje novou kolekci Glamour.
Pro podzimní a zimní sezónu se tak můžete těšit na impozantně silný, avšak přesto ženský styl, který vás neokouzlí jen výraznými barvami, ale i kvalitními materiály.
Kolekce podzim-zima 2018 značky IMRECZEOVA, která byla představena na MBPFW, odráží inspirace z dalekého severu.
Karen Millen se v letošním roce dívá na kolekci workwear z nového úhlu pohledu, který vyjadřuje ženskost, moderní siluety a promyšlené zpracování.
Dámská kolekce je plná ženské elegance a hravosti, která rozvíjí nové trendy, inspirované historickými archivy Salvatore Ferragamo.
Mezinárodní dvojice talentovaných designérek Alicia Declerck z Belgie a Zhanna Belskaya z ČR představily kolekci jaro-léto 2018.
Nové menu v Buddha Bar restauraci v Praze nabízí netradiční kombinace a ojedinělý způsob servírování pokrmů.





Karl Lagerfeld je velice činorodý a v poslední době se pouští do zcela nových projektů. Jsou tomu dva týdny, kdy představil novou lahev pro Coca colu. Nyní natočil reklamní filmy pro Magnum. 



Lagerfeld natočil celkem 3 krátké filmy - reklamy. Vznikly k uvedení nanuku na americký trh a jejich slavností premiéra se uskutečnila 21. dubna na filmovém festivalu Tribeca. Premiéry se účastnila i šéfredaktorka Vogue Anna Vintour.

Do hlavní role obsadil 29 letou herečku Rachel Bilson. Ta ve třech krátkých filmech vystupuje jako rozladěná modelka při focení, studentka malby bez inspirace nebo baletka po úspěšném představení ve stylu filmu Černá labuť.


Jakkoli spojení Karla Lagerfelda a výborné zmrzliny polité tlustou vrstvou křupavé čokolády zavání uměním či snahou o něj, jejich sdělení jsou stejně prvoplánová jako reklama na kterýkoliv prostředek na mytí nádobí. 

La dolce vita - ale jedině s Magnumem
"Oba, jak Karl Lagerfeld tak Rachel Bilson, mají osobní smysl pro styl a v životě se řídí hlavně vášní," podotknul Brian Manning, Vicepresident Brand Buildin ze zmrzlinové divizeUnilever, výrobce Magnum. "Tato kampaň má za poslání připomenout ženám, že potěšení na světě existuje, jen po něm musí sáhnout," dodal Manning.

Na 3 krátké reklamy v režii pana designéra od Chanelu se můžete podívat zde:
Applause - příběh baletky, kterou místo aplausu uspokojí jedině nanuk
http://www.youtube.com/watch?v=iNlrCC7r1DM&feature=player_embedded

Photo Mood - modelka si musí spravit náladu před focením nanukem
 
Art Class - chybí vám inspirace? Dejte si magnum!
http://www.youtube.com/watch?v=7HopBCNLK54&feature=player_embedded
 



Udělejte si radost novou kabelkou
Za těmi nejkrásnějšími vánočními dárky
Pro jedinečné chvíle
Hitem letošního roku jsou síťovky
Svatomartinské slavnosti jako každý rok na Náplavce
V suchu a teple v jakémkoliv počasí
Začátek zimy je nejlepší čas pro důkladnou péči o naši pleť
I na podzim můžete ve městě vypadat elegantně a mít nohy v teplíčku
Buď Signorina Ribelle
Ó takový jako ty
Vyzbrojte se do zimy
Přivítejte novou sezónu
Diamanty od ALOve pomáhají dětem
Pro sladké sny a dobrou noc
To nejlepší pro naši krásu
Léto se nezadržitelně blíží

Starší články v archivu najdete zde





© Nexus Multimedia, s.r.o. I Všechna práva vyhrazena I 2010 – 2012
Webdesign, logotyp a správa bez písemného povolení redakce je další publikování webu zakázána.