Svršek obuvi je z různých materiálů, od přírodních po syntetické. Satén pro svůj vysoký lesk návrháři využívají na večerní sandálky a lodičky. Objevuje se ale i na módní sportovní obuvi.
Footshop jako jediný v srdci Evropy přináší merchandise kolekci oblíbeného umělce The Weeknd.
Nová kolekce Beautiful x Poverful oslavuje sprinterku Elaine Thompson.
 
 
V srpnu k nám zavítá výstava legendárního návrháře obuvi Manola Blahnika nazvaná The Art of Shoes. Těšit se můžeme na 212 bot a 80 původních kreseb ze soukromého archivu.
Trendy z nejstylovějšího festivalu hudby a umění, kalifornské Coachelly 2017.
Kolekce jako z procházky tropickou krajinou. Plná zářivých barev kolibříků a motivy velkých barevných květů kosatců.
Kolekce Post Motion módní značky IMRECZEOVA pro jaro-léto 2017 oslavuje lehkost, jednoduchost a svobodu v pohybu.
Jméno známé v obuvnickém průmyslu přes 40 let, Manolo Blahnik mění sny ve skutečnost.
Pražský ateliér Franco Arazzi.
Nová kolekce modelů Nike Air Max, která přichází s oslavou 30. narozenin těchto kultovních bot.
Modely Sportalm vznikají v rakouském Kitzbuehelu a jsou vyhledávány pro svoji ženskost, originální detaily a kvalitu materiálů.
Pod jménem forte_forte se skrývá nadčasová móda podtrhující ženskou smyslnost.
Výběr moderních doplňků a oblečení na volný čas, to jsou ideální vánoční dárky v podání COS.
Kolekce Baldinini podzim zima 2016 - 2017
Rozehrajte šachovou hru na diamantové a rubínové šachovnici.
Motto kolekce pražského ateliéru Franco Arazzi, který se jako jediný zástupce českého designu zúčastnil přehlídky Oxford Fashion Studia v rámci London Fashion Weeku. Představil svoji novou kolekci kabelek Mulgtibags Rebels a vyvolal značný zájem medií i odborné veřejnosti.
Bottega Veneta představuje svou reklamní kampaň pro kolekci jaro/léto 2017: Art of Collaboration, kterou si vzal pod taktovku fotograf Todd Hido.
Italská kabelka OBag se může pochlubit žhavou novinkou. Vnitřní taškou se sexy kožíškem. Hrajte si, zpestřete si následující sychravé měsíce a sestavte si svou kabelku podle momentální nálady.
Do kabelky často potřebujeme ukrýt mnoho věcí - jak pracovních, tak osobních. Kabelka do práce by tedy měla sladit dvě funkce - být ženským doplňkem, do kterého se vejde nezbytné příslušenství, a zároveň pojmout i veškeré pracovní vybavení.
 
 
Jedno tělo a spousta parády. Jestli patříte k těm, kdo se dokážou v obchodě hodiny rozhodovat, jestli černá nebo růžová, anebo musíte být před odchodem z domu sladění od hlavy až k patě, budete si rozumět s O bag.
Inovativní novou řadu zavazadel na kolečkách pro cestovatele 21. století navrhl designér Marc Newson a z technického hlediska se jedná o nejpropracovanější design a konstrukci.
Louis Vuitton představuje novou řadu balení, které zůstává věrné tradici značky coby mistra v balení na cesty.
Nová reklamní kampaň značky Louis Vuitton Series 5 vznikala v Miami. Z atmosféry pramení geometrická čistota a jisté napětí, které funguje jako protiváha k vitalitě modelek.
 
 
Módní kabelky italské značky O bag se pozvolna mění a opět udávají trend. Ať už si vytvoříte vlastní O bag, nebo si vyberete z mnoha už hotových kabelek, budete zaručeně in.
Značka Louis Vuitton představuje svoji nejnovější kampaň, jejíž hvězdou je herečka Léa Seydoux. LV také při focení pokračuje v cestě po význačných památkách moderní architektury a jako lokaci té poslední si vybrala ranč navržený mexickým architektem.
Babypoint představuje kolekci přebalovacích tašek Lässig 2016. Jejich výhodou je, že se dají běžně nosit i jako klasická kabelka, tedy nejen ke kočárku.
<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > >>




© Nexus Multimedia, s.r.o. I Všechna práva vyhrazena I 2010 – 2012
Webdesign, logotyp a správa bez písemného povolení redakce je další publikování webu zakázána.